WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN.
 

ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. 
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien MKfashion.nl reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, binnen 14 dagen na ontbinding aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger). 

RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking geretourneerd te worden. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze algemene voorwaarden.

Wilt u de gehele bestelling retourneren?

Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die in rekening zijn gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Indien is gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, betalen wij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug.

De verzendkosten of rembourskosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan MKfashion.nl kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, post of door gebruik maken van het meegeleverde retourformulier. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit Belgie dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan MKfashion.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.


Retour verzendkosten:

-Reeds in ontvangst genomen artikelen dien je terug te sturen naar het onderstaand retour adres
Mkfashion zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan je terugstorten. Je dient het pakket na het retour adres terug te sturen.

-Bij het retourneren van een deel van jouw bestelling zijn de verzendkosten voor jouw rekening. De aankoopsom van het door jou geretourneerde deel van de bestelling zal aan je worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval dus niet gerestitueerd.

Klachtenprocedure:

We doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Desalniettemin kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Wij willen dat graag weten zodat we tot een passende oplossing kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Voor klachten over bestelde producten, verwijzen we je graag naar onze informatiepagina over ruilen en retourneren. Mocht je een andere klacht hebben over ons dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een berichtje te sturen via het contactformulier. Doorgaans zal er binnen 1 werkdag worden gereageerd op alle berichten aan de klantenservice. Mocht de afhandeling van jouw klacht meer tijd kosten, dan krijg je daarover per e-mail bericht.

Oplossing

Mkfashion.nl streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Indien dit niet het geval is kun je contact opnemen met de geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk. Je kunt mailen naar: Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info of de website. Deze commissie zal optreden als bemiddelaar en proberen een oplossing te bereiken.

Geschillen

1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.

3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.

4. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd.

5. Indien naast de Geschillencommissie Webshop Keurmerk een andere erkende of bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is, is voor geschillen die andere Geschillencommissie bij uitsluiting bevoegd.


AANBIEDINGEN
Aanbiedingen kunnen niet worden geretouneerd.

STRASS STEENTJES
Wij kunnen helaas geen garantie geven op strass steentjes.

MODEACCESsOIRES
Modeaccesoires zoals sjaals ,riemen, sieraden en tassen kunnen niet worden geretouneerd, omdat er geen maat aan zit.

Retouradres:
Mk Fashion and More
De Vlotkampweg  8
6545AG Nijmegen

Download het retourformulier.


Graag uw ordernummer vermelden.